!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en arg och besviken sissela!
japp,det är precis så det är. funderar på att spräcka alla min planer och bara dra iväg.
jaa,jag har ju möjligheten. blir att dra en låång funderare ikväll,det är ju värte. för just nu vill
jag bara ha min 3veckors semester till cypern,vill ha den här och nu. så jag bara kan få
komma iväg från den här staden som jag är riktigt trött på just nu..

eftersom kvällens planer rann ut i sanden så ska jag fanimig inte göra ett enda jävla skit,
jag ska bara ta det jävligt lugnt.
bänka mig framför tvn och glo först på vm och sen film o lite så.
blir säkert hyffsat ändå.

idag är ingen bra dag,no ork till detta.
bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0