avslutningsfest!

avslutningsfesten ägde rum på harry´s ,
tänkte sammanfatta kvällen lite..
först var vi några stycken som gled runt lite i en otroligt fin vit limo.
sen drog vi förbi kön och gled in på harry´s.
där kvällen erbjöd mingel,mat+efterrätt,mer mingel,lärarnas uppträdande och massa dans!
fötterna värker rejält idag,den saken är säker.
men vid 12 slaget gick vi därifrån nöjda iallafall. huvudsaken!

nu blir det bilder.


kvällen look


jag och min fina vän felicia

glider lite i limon
felicia,jag,danne,viktor och melker

danne,jag och elvira

jacke,melker,kevin och felicia

jag,danne och jacke

fullt seriösa jag,felicia,danne och viktor

danne,viktor,melker,kevin,amanda och elvira

jag och felicia

pebbles,jonathan,signe,jag och yasna

jag och långasigne

melker,jacke,jag,viktor och johan

jag,unkansebbe och felicia

felicia och adi

grek och jag

snyggingen felicia

jag och min barndomsvän kevin

agnesa,sandra,alex,sara,yasna och pebbles

kevin och adi

kevin och ludde visar sin kärlek

emma och jag
världens underbaraste människa!

pia,jag,sebbe och felicia

jag och adi

fullt ös

tack allesammans för en rolig och minnesvärd kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0