00:45

nedräkning..... om en och en halv timme bär det iväg.
jag och la familia tar vårat pick och pack o beger oss till huvudstaden för att
imorgon bitti vid 6 snåret kliva på flyget till cypern där vi sen kommer bosätta oss i 3veckor.
helt underbart härligt! dock kommer man ju sakna en hel del människor här hemma.
men förhoppningsvis finns ni kvar när jag kommer tillbaka !:)
intalar mig själv att 3 veckor är kort tid och att tiden bara kommer springa förbi....

just nu sitter jag ute på altanen under bar himmel och njuter lite smått.
funderar mycket över om det är något jag glömt att packa ner, kommer inte på något.
men det vore ju olikt mig om jag inte glömt något,får hoppas på det bästa och att det
i sånt fall inte är något allt för viktigt jag glömt.

hur som,sitter här för mig själv. dansar lite lätt och nynnar på jädrans bra musik.
gyllene tider & roxette ,ae fan jag bara diggar't!

för bra för att vara sant,för bra för att hända i verkligheten ....lalalaa

hinner nog med ett sista inlägg om en stund, hejj så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0