"men sen kan det ju va så att även om man har på lyset så kan det vara mörkt ibland"


ge mig lite sommar?





skolan är seg. men har nu 2 veckors projektarbete framför mig. men en sjukt bra grupp brudar!
ibland har man tur.
från det ena till det andra,igår satte jag igång och träna för första gången på över ett halv år.
sprang i snö och slask ute i mörkret. usch. men fan så skönt det var ändå.
och jag är jävligt impad över mig själv också. trodde aldrig jag skulle ta tag i't.
men men,får se om det håller i sig (;

idag blev det lunch med loan,har även spenderat hela eftermiddagen med henne.
skönt att få ta igen lite tid och snack.
you know i love you,right?


drar en sväng till maxi med madre nu. får se om jag kanske leker duktig och tränar idag också?
får se får se.





Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söta bilder :)

2010-12-09 @ 22:06:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: sissela.

åh tack så mycket!:)

2010-12-10 @ 10:16:10
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0