.

var tog sommaren vägen?
var tog lyckan vägen?
var tog jag vägen?

allt är som bortblåst,hittar liksom inte mig själv.
jag behöver vägledning,hjälp att ta dom rätta besluten.kännes inte som att jag klarar av det själv. vill att allt ska fungera,vill att allt ska vara bra på alla plan. precis så som det var i sommras.

det finns två delar av mig,båda delarna krigar för något. men inte för samma sak.
hela jag slits mellan hopp och förtvivlan.
vad är det rätta att göra?
vilket beslut skulle ge mest ånger?
hjärtat säger en sak och hjärnan en annan.

men en sak vet jag, och det är att det spelar ingen roll vilka beslut än hjärnan tar..
så länge inte hjärtat är med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0