<3

har nyss suttit och kollat igenom min blogg från första dag jag skrev mitt första
inlägg här. och jag inser nu hur jag och mitt liv förändras med hästlängder.
är så frustrerad att jag lät mig själv leva efter en annan människas spelregler. usch!
men men. jag är hundratusen mil därifrån nu. och jag är evigt tacksam för det.
och för att jag vänt ryggen och gått min egen väg. det är precis vad jag behövde.





















kan nästan inte förstå hur bra jag faktiskt har det.
jag har världens mest underbara människor att leva med,utan tvekan!


Kommentarer
Postat av: kamila

bästa sizzl <3

2010-12-17 @ 17:00:45
Postat av: sissela.

bästa du mitt lille hjärta <3

2010-12-17 @ 21:38:08
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0