free fallin'

då var det måndag igen då..
tio över 8 var det fgh med jörgen,jisses vilken lirare.
sen rullade lektionerna på, drog och käkade lunch med brudarna på paus.
loan och jag tog oss lite tid och rännde på stan,emil likaså.
ja,skoldagen har hur som helst bara swischat förbi.

efter skolan drog vi ett helt gäng boys and girls till kupolen och fikade,väldans trevligt!:)
när jag kom hem blev det en liten naaaaap,annars har jag inte gjort alls mycket.
vilket gör att tusen tankar och funderingar rullar runt i skallen..
det är inte lätt,när det är svårt. men men :).


nu är det dags att sova,helt död.
nattinatti.

bilder som vanligt.

mcmallan och jag

jag och mina babes på saras kräftskiva. sött

fsfb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0