sådant man inte hade en aning om förr,vet man helt plötsligt.

just nu finns ingen tid till blogg och data. har inte tagit det lugnt en enda dag på hela
sommaren. men ja,idag blev jag ju illa tvungen. jag klättrar på väggarna och tvingar mig
själv för att få fram dom här raderna.

hur som. jag får aldrig nog av livet,lyckan och bara känslan av att känna mig levande.
har aldrig känt såhär förut. och nu vill jag föralltid leva såhär.


nejfan. nu ska jag inte vara alldeles för djup. nono.

1 vecka kvar på detta underbara sommarlov,sen sätter jag ner min fot på ebersteinska gymnasiet
för att tillbringa 3 underbara år I hope? och med mina bästa brudar så kan det inte bli annat
än sjukt jävla bra! stört bra.

no more talk,nu blir det en liten bildbooomb!




louisa min älskling

mallan på rallybettan

softar lite bagagelucka

det är så vi gillart. bagageluckan!

badhäng at olwans!

lite cypern!



bror!


tack och hej för denna gång.


Kommentarer
Postat av: brothakev

Vet att du kommer sakna att gå i min klass sissela ;) hur ska ni klara er utan mig liksom??!?!??!

2010-08-16 @ 14:55:55
Postat av: sissela.

jaaaaaaa!!!!!!! fan vetihelvete hur detta ska gå alltså:( har ju följt varandra jävligt länge liksom.

2010-08-18 @ 01:10:41
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0