hur jag än försöker så är det ändå aldrig tillräckligt..

ja vad ska man säga?
livet rullar på as usual,och till mesta dels så älskar jag det.
har nu förflyttat mig från högstadiet till gymnasiet.
första veckan har bestått av allt från lära känna skolan och klassen,till nollning och allt
vad vi nu gjort. för riktigt kul har vi haft!
känner mig redan hemma med klassen,vilket är skit bra!


vad har jag att säga om helgen? hm,....
jo,i fredags drog vi först på chillkrök at gurras place. med massa härliga typer.
därefter drog jag,fellan och mallan till smedby där vi fortsatte med all in all night hemma hos johan!

lördagen hade en plan. kräftskiva med brudarna hemma hos sara!
riktigt trevligt blev det. och sen drog fellan,mallan och jag vidare på efterpartaj at johans,again.
lite små galet,haha finns nog inga rätta ord utöver den kvällen/natten.
galet kul,galet bra,galet ond nästa och hela kittet.

och denna dag då... har spenderats en stund med fellan och hela dagen med mallan.
softade lite base barra. så mycket mer orkade vi inte. blev våldgästning hemma hos fellan
,bara jag och malin. ingen hemma så att säga!

nu har jag fått upp mitt humör lite med hjälp av den otroligt grymma musiken.
känns bra gör de! ska göra ett försök,att släppa ett sov några timmar. i hopp om att vara pigg
imorgon,vilket jag ändå inte lär vara. men jajja.

först blir det den traditionella bildbomben!

jag och felicia!

party at olwans








såja.

godnatt folket!


im more than just an option!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0