bloggKungen som aldrig bloggar.

ja,alltså här har man ju inte varit på ett jävla bra tag!
hur som så har jag iallafall hunnit med sjukt mycket under den senaste tiden.
och har sjukt mycket bilder som inom en snar framtid kommer komma upp här i
min söta lilla urdåliga blogg ;).
men som sagt,det kommer någon dag framöver. för idag hinner jag inte.

denna dag,kväll och natt kommer jag spendera med min älsklings louisa,kan bara bli
galet bra. får se lite vad som händer och sker. men först och främst blir det en lång
jävla pratstund,behövs ibland faktiskt.
sen är ju natten ung,så vem vet.. kanske blir det något spontant och roligt.
hm.ja. får se får se.

nu ska jag fortsätta städa mitt rum och lyssna på galet bra musik.
för snart kommer min babe hit.

latero fifän.


min älsklings babe,världens bästa är du goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0